En lång väntan

Tjo alla som orkat läsa såhär långt.
En lång väntan för alla som läser min blogg ofta.

Jag har ju bloggat mycket om framtiden hur osäker den är.
om fyra månader kan den bli mycket klarare iaf i 330 dagar framåt.
Mönstrade
idag, hade bestämt mig igår att jag inte ville göra lumpen.
Sen kom jag dit såg hur några bodde, och atmosfären lockade.

Men intresset vaknade och sen när man satt hos mönstringsförättaren
och han letade upp vad jag kunde göra så blev intresset lite större.

Men denna bloggen blir nog inte lika rolig som dem andra inte lika klurig.

Men idag har jag fått reda på att jag är:

Smartare än genomsnittet
Klenare än genomsnittet
Psykiskt stark
Ser perfekt
Jag hör sämre på höger öra
Jag har växt en centimeter sen ettan
har även gått upp ett kilo sen dess.

Så antingen i Juli 2008 eller i Januari 2009
så ska jag göra lumpen (om jag blir antagen)
I juli 2008 ska jag isf utbildas till: BevakningsgruppChef
i januari 2009 ska jag utbildas till: Sjöbevakningsgruppbefäl eller Bevakningssoldat/Bilförare

Har satt mig in i lite vad det betyder.
Men basen blir antingen Halmstad eller Karlskrona.

Jag är faktiskt lite nyfiken och sugen på att börja.
Det är ju "bara" ett år av mitt liv, men kan hjälpa mig mkt.

Förhoppningsvis blir det en klurar blogg nästa gång.

// Henrik


Kommentarer
Postat av: Clin

"Smartare än genomsnittet
Klenare än genomsnittet"
Det första väger ju helt klart upp det andra!! Det är ju trots allt så att det du en gång lärt in, sitter för alltid. Men den som är "motsatsen till klen" tappar formen om han inte tränar.

2007-10-09 @ 19:53:28
URL: http://clin.blogspot.com
Postat av: Clin

Bättre så?

2007-10-09 @ 21:43:19
URL: http://clin89.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0