En berättarblogg... vad nu?

Hej.

Nu har det gått en vecka sen familjen for iväg.
Det har väl gått sådär egentligen, blev sjuk på kvällen.
Ont i halsen och feber, men fick jobba ändå.
Var tvingad till att blixt inkalla VG från systers krypin.
Han var här från tisdag kväll till torsdag morgon.
d.v.s fyra mjölkningar.
Håkan har kommit och hälsat på 2 kvällar i rad.
Senast igår då han bara skulle hämta sin keps.
Slutade med att han åt upp mina pommes och stannade till kl 23.
jag som borde gå och lägga mig snart (20.50)

Nu är det 19 dagar kvar till skolan börjar igen.
Kommer massa nya ettor, och helt plötsligt är man störst
Trots att man inte beter sig som det. :)
Förhoppningsvis massa studentfester nu när man har jobbat sönder lovet.
Glömde faktiskt helt bort Kristianstaddagarna, bruka jag inte göra.
Ikväll är det sorkavallafesten a.k.a Kvarnavallafesten,
de flesta ska dit, men jag ska ju jobba imorn.
Sitter och skriver som om det är synd om mig,
när det egentligen inte är ett dugg synd om mig,
har själv valt att ha det såhär,
och ser bara dollartecknen när jag somnar å
tänker på att jag måste stiga upp klockan 6.

Nu har jag även tagit ett steg längre in i vuxenvärlden.
Var på banken i torsdags, så nu har jag så många banker man kan ha
tro jag?
Jag har telefonbank, Internetbank och den vanliga banken då.
Skaffade mig även ett VISA kort. Vilket jag tror kommer att medföra sämre ekonomi
Trots att jag med mina mått mätt har bra med pengar på mitt U-konto.
några tusen ligger där, så ska jag börja spara i mina fonder igen
Fick reda på hur mycket jag hade, och kom fram till att jag behövde spara mer.
Om jag nu ska flytta till England, Det beror ju på vad som händer fram till den dagen.

Blev en berättarblogg.
Till Håkans glädje.

sist men absolut inte minst

Simma Lugnt

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nu är vi störst. Undrar hur dom "små" är. Ska bli kul att se dig på torsdag :)

2007-08-14 @ 21:42:40
URL: http://www.jowhaina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0