Henrik Funderar (Berättar)


Henrik har börjat fundera, efter förra gången jag skrev gick jag på en timslång promenad som började vid halv ett.
Satte sig på en sten, lyssnade på hög musik. (större delen Lisa Ekdahl).
När jag hade kommit hem tänkte jag på varför jag gått?
Vad hade jag tänkt på?
Hade jag fått något uträtta?
Kunde inte somna den kvällen, låg vaken långt in på morgonen.

Veckan flöt på, med träningar å dylikt.
Ska börja på datorerna på körskolan :)

Helgen kom och spenderades med en fotbollsmatch (5-2)
En usel match från min sida.
Körde till min kusin som fyllde år (11-13 lite dålig koll)
Körde senare hem råkade göra något med lyset,
Vilket medförde att jag bländade en, samt fick en hysterisk mamma :S

Söndag är som vanligt en slappdag.
Varför gör jag aldrig något vettigt?

Skolan idag.
Vaknade positiv och glad, kände att detta kunde blivit en underbar dag
Skulle få tillbaka mobil samt körkortsbok :) (som jag glömt på bussen)
Gick till skolan upptäckte till min glädje en Vänner skiva i min väska.
Så tittade på 4 avsnitt av vänner, innan gympan.
I omklädningsrummet låg min vän, tystlåten :s
Visade sig senare vara så att min vän tyvärr blivit singel.
Vilket gjorde att jag slapp skolka själv ifrån matten (jävligt skönt)

Vi gick till Hartmans jag bjöd på (tröst)fika
Vi snacka om allt möjligt jag tyckte det var skönt
Hoppas innerligt att min vän också gjorde det.
Träffade Johan också.. (inte så viktigt).

// Henrik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0