Se dig om

Ännu en missad skoldag.
Denna gången på grund av mina förfärliga tänder.
Det vill säga att jag var hos tandreg.

bussen dit lyssnade jag på se dig omrepeat.
Det  kanske är dags att börja se sig om.
Varför är jag som jag är?
Varför blev jag som jag blev?
många varför frågar poppade upp i min hjärna.

fastnade för en viss vers:

Se dig om
är det nånting du vill ha
är det nåt du sagt
eller nåt du aldrig sa
ska du rättas in i leden eller söka strid
Vad ska du ge vad ska du ta
Hur bidar du din tid

Nu kommer frågorna:
Hur bidar jag min tid?
Vad ska ja ta?
Vad ska jag ge?

ja, hur jag fördriver min tid?
Mycket
tv, xbox, data.
Mindre jobb, motion å vänner
denna helgen iaf.


två kvällar hos syster å 60 kr rikare.


Men jag gör inget vettigt.


Tackat nej till två fester för hur kul är det att gå på en fest nykter

när alla andra är onyktra.


Så har jobbat istället. Skulle sprungit men blev aldrig ngt av det.

Jag måste börja springa frivilligt för att få upp konditionen igen.


vad ska jag ta då?

Vad finns det att ta.?

Och det som finns vad ska jag välja?

den frågan skapar fler frågor än svar.

Vad ska jag ge?
Det självklara svaret det första jag kommer på är mig själv.
Jag kan bjuda mig själv.
Jag kan ge kärlek till min familj och mina vänner.
Ger gärna min musik till de som vill lyssna.
haha.. :P

Men en enda fråga jag är helt säker på.

låten väcker så många tankar och frågor
Men är så jävla bra.

Nu ska jag upp å lära mig plocket.

// Henrik 


Kommentarer
Postat av: Clin

Du ska ta chanserna i livet..

2007-06-21 @ 22:37:26
URL: http://clin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0